تجدید ساختار اقتصادی اجاره ماشین عروس
نوشته شده توسط : سفرآلامو

برای ارائه بیشتر از محیط دوستانه محیط زیست محل خود را در نزدیکی فرودگاه بین المللی اورلاندو تغییر داده است.

در ماه دسامبر، پارکینگ به روز شده در اتومبیل و پارکینگ فرودگاه شامل اجاره ماشین عروس وسایل نور جدید و بیشتر از دکور مدرن است، اما علاوه بر استقامت، یک کافی شاپ مخصوص مشتریان است.

کلارک گیرگز، رئیس پارکینگ فرودگاه و فرودگاه اجاره خودرو و متخصص علوم زیست پزشکی در دانشگاه مرکزی می گوید: “ما نمی خواهیم یک شرکت پارکینگ خارج از فرودگاه که در آن شما فقط ماشین خود را ترک و بازگشت فلوریدا “ما می خواهیم پارکینگ های اجاره خودرو  ارزان قیمت و اتومبیل های اجاره ای را ارائه دهیم اما شامل ویژگی های اضافی نیز هستیم.”

توصیف شده به عنوان انجام کارهای “بالا” – مانند ارائه مرسدس بنز Sprinter وانت برای حمل و نقل فرودگاه آن – می خواهد مطمئن شوید که همه مشتریان از تجربه کلی خود را در مرکز خود را تجربه کنید.

می گوید: “اضافه کردن کافی شاپ همه چیز را با هم مرتبط می کند و یک محیط خوشبختی را فراهم می کند.” “خرید قهوه شروع خوبی برای سفر است. همانطور که مردم در انتظار هستند، چرا قبل از اینکه بیرون بیایند، نوشیدنی نخواهند خورد؟ ”

پیش از پیوستن به نام تجاری اقتصاد در جولای ۲۰۱۴، پارکینگ مستقل اجاره ماشین پارکینگ / شرکت پارکینگ  در هتل اورلاندو با تنها یک میز و ۳۰ تا ۵۰ اتومبیل اجاره ای قرار داشت.

با همکاری با اقتصاد، شرکت که اکنون به نام شناخته می شود، از ۳۰ اتومبیل تا بیش از ۳۰۰ خودرو گسترش یافته است.

“از زمان پیوستن به اقتصاد، آلن واگنر، مدیر خدمات وابسته، مربی و یک دوست بوده است. او به من اطلاعاتی عالی داده است. من همچنین می خواهم از Alejandro Muniz، رئیس جمهور اقتصاد، تشکر کنم تا بتوانیم به نمایندگی از اقتصاد اجاره خودرو در اورلاندو، “می گوید.

امضای اقتصاد اخیرا به یک ساختمان جدید در حدود دو مایل از فرودگاه اورلاندو، که شامل ۱،۰۰۰ نقطۀ پارکینگ است، نقل مکان کرد.

فروشگاه قهوه سفارشی

رنت ماشین با داشتن فضای بیشتری در امکانات جدید، می خواست یک “همه در یک” را برای مشتریان ایجاد کند تا اجاره ماشین را بخرد، ماشین خود را پارک کند و یک قهوه یا میان وعده سریع بگیرد.

با استخدام baristas برای کافی شاپ، انتخاب نوشیدنی ها به یک فنجان معمولی جو از دستگاه اسپرسو محدود نمی شود. مشتریان می توانند لاتین، mochas و چای را سفارش دهند. کافی شاپ محصولات غذایی مانند شیرینی و دسر، و همچنین یک نمایشگر با نوشیدنی های بطری و پیشخوان های پیش ساخته از فروشندگان خارجی ارائه می دهد.

علاوه بر این، از کافی شاپ می توان برای ارزیابی مشتری بیشتر استفاده کرد. می گوید: هنگامی که یک مشتری انتظار دارد انتظار چندانی نداشته باشد، شرکت یک شیرینی یا نوشیدنی در خانه را ارائه می دهد.

احساس مدرن

پارکینگ مدرن، کرایه ماشین و امکانات کافی شاپ چیزی است که به دنبال آن است تا شرکت خود را در آینده گسترش دهد.

از لحاظ ساختمان مدرن تا استفاده از برنامه های موبایل برای بررسی در وسایل نقلیه، احساس معاصر شرکت نیز در ناوگان آن نشان داده شده است. طبق گفته ، ناوگان اقتصادی از همه خودروهای با نام تجاری جدید شامل ، نیسان ورس و Q50 و QX60 وسایل نقلیه لوکس ساخته شده است.

می گوید: “ما می خواهیم یک پارکینگ و امکانات اجاره ای برتر باشیم.” “ما چیزها را متفاوت می گوییم، تفاوت خوبی است.”





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: